Akcja promocyjna wydawnictwa "Cztery Kąty" - "Na jesień taniej" !

Kupony rabatowe na farby Benjamin Moore w czasopiśmie "Cztery Kąty" !

Miesięcznik wnętrzarski „Cztery Kąty” rzorganizował z kolejną edycję akcji promocyjnej „Na jesień taniej”. Na czytelników pisma czekało wiele atrakcyjnych rabatów na zakup produktów do dekoracji wnętrz m.in. ekskluzywnych farb amerykańskiej marki Benjamin Moore.

„Na jesień taniej”  to autorski program rabatowy popularnego miesięcznika wnętrzarskiego „Cztery Kąty”. W październikowym numerze „Czterech Kątów” znalazły się kupony rabatowe na zakup farb, mebli, tekstyliów oraz wielu innych produktów do dekoracji i wyposażenia wnętrz. Ze specjalnej oferty wielu uznanych marek Klienici mogli skorzystać w dniach od 4 do 24 października br., choć niektórzy producenci wydłużyli czas promocji do końca miesiąca. Rabaty na niektóre produkty sięgały 50%.

Warunkiem uczestnictwa w akcji „Na jesień taniej” było okazanie obsłudze salonu sprzedaży specjalnego kuponu rabatowego, wyciętego z miesięcznika nr 10/2010. Regulamin akcji oraz adresy sklepów, udzielających zniżek, zamieszczono się na stronie internetowej www.czterykaty.pl .

Po raz drugi w programie rabatowym magazynu „Cztery Kąty” wziął udział Benjamin Moore, producent ekskluzywnych farb.

W czasie trwania akcji, od 4 do 31 października br. Nasi Klienci mogli uzyskać atrakcyjne rabaty:

farby i inne produkty malarskie marki Benjamin Moore oferowane są z 10% zniżką.

 wyjątkową linią farb AURA® kupić je można o 15% taniej.

Dziękujemy za wzięcie udziału w tej wyjątkowej akcji!  

 

JML Color pomaga Najmłodszym.

 

W swojej działalności biznesowej chętnie wspieramy fundacje i ośrodki potrzebujące pomocy.

Doskonały przykład stanowi "Fundacja Dzieci Niczyje". Istnieje ona od 1991 roku i jest organizacją pozarządową o charakterze non-profit, której celem jest ochrona dzieci przed przemocą oraz zapewnienie wsparcia dzieciom krzywdzonym, ich rodzinom i opiekunom.

Placówki prowadzone przez Fundację udzielają pomocy psychologicznej, medycznej i prawnej bezpośrednim ofiarom przemocy, jak również ich opiekunom. Fundacja działa na rzecz poprawy sytuacji dzieci uczestniczących w procedurach prawnych w charakterze świadków, prowadzi programy profilaktyki krzywdzenia dzieci przez dorosłych i rówieśników.  

 

Fundacja Dzieci Niczyje należy do następujących organizacji:
Child Helpline International
Euronet
Missing Children Europe
Federacja Mazowia
Insafe
La Voix De l'Enfant
Separated Children in Europe Programme

 

 

 

Pokaż kolorem komu kibicujesz na mundialu!

 

Piłkarskie mistrzostwa świata to impreza sportowa, która powoduje przyśpieszony rytm bicia serca nie tylko u najwierniejszych kibiców. Piękne gole, niesamowite parady bramkarskie i zaskakujące zwroty akcji są przewodnim tematem dyskusji nawet wśród osób, które na co dzień piłką nożną się nie interesują. Wobec nieobecności biało-czerwonych na mistrzostwach, każdy z nas wybiera sobie reprezentację, za którą będzie trzymał kciuki w drodze do wielkiego finału. Nieodzownym elementem kibicowania są symbole, które związane są z ukochaną drużyną. Może to być koszulka, szalik lub inny gadżet przywołujący skojarzenia z wybraną reprezentacją. Dla najodważniejszych, którzy chcą poczuć się jak na stadionach w Republice Południowej Afryki, Benjamin Moore przygotował specjalną kolekcję kolorów do wnętrz „Mundial 2010” w atrakcyjnej ofercie cenowej.

Akcja promocyjna „Pokaż kolorem komu kibicujesz na mundialu” ma skłonić kibiców do eksperymentów kolorystycznych w domowych wnętrzach, a zarazem zamanifestowania, której reprezentacji życzą zdobycia mistrzostwa świata. Benjamin Moore Polska wyselekcjonował paletę 5 kolorów, które kojarzone są z głównymi faworytami turnieju. Kibice, którzy zdecydują się na farby z linii AURA® w kolorach z palety „Mundial 2010” otrzymają rabat w wysokości 15% w salonach firmowych B.M. Polska. Akcja rabatowa potrwa do końca mistrzostw, a więc 11 lipca br.

Na wielbicieli Hiszpanów zwanych La Furia Roja (czerwona furia) czeka intensywna czerwień ruby red 2001-10 , która pobudzi kibiców mistrzów Europy do gorącego dopingu. Bardzo wielu fanów mają Holendrzy, czyli popularni Oranje. Następcy Van Bastena, Gullita i Rijkarda zawsze mogą liczyć na morze kibiców w pomarańczowym koszulkach w odcieniu orange burst 2015-20. Azzurri (Włosi) i Les Bleus (Francuzi) to eleganckie ciemnoniebieskie stroje w kolorze big country blue 2066-30. Tradycyjnie do grona faworytów zaliczane są dwie potęgi z Ameryki Południowej. Kibice Albicelestes z Argentyny dowodzeni przez Diego Armando Maradonę liczą, że po 24 latach Puchar Świata uniosą zawodnicy w charakterystycznych biało-błękitnych (turquoise haze 2060-60) koszulkach. Szyki chcą im pokrzyżować piłkarze ze słonecznej Brazylii, którzy jako jedyni pięciokrotnie cieszyli się z mistrzostwa świata. Kaka i pozostali Canarinhos (pseudonim Brazylii) zamierzają zaprezentować prawdziwą piłkarską sambę w jaskrawo żółtym odcieniu bright yellow 2022-30. Pod nieobecność piłkarzy z białym orzełkiem na piersi, Benjamin Moore Polska kibicuje Amerykanom, którzy mogą okazać się czarnym koniem imprezy.

Kolory z palety „Mundial 2010” objęte 15% rabatem przy zakupie farb z linii AURA®:

•    hiszpańska czerwień ruby red 2001-10
•    holenderska pomarańcz orange burst 2015-20
•    włoski i francuski niebieski big country blue 2066-30
•    argentyński błękit turquoise haze 2060-60
•    brazylijski żółty bright yellow 2022-30


Lista salonów firmowych B.M. Polska, które uczestniczą w akcji „Pokaż kolorem komu kibicujesz na mundialu”:

JML Color  ul. Bartycka 175, Warszawa, tel. 22 651 05 93

B.M. Polska  Al. Zwycięstwa 269, Gdynia, tel. 58 781 46 64
B.M. Polska  ul. Braniborska 58/68, Wrocław, tel. 71 336 18 34
B.M. Polska  ul. Połczyńska 100, Warszawa, tel. 22 533 52 90
B.M. Polska  ul. Zakopiańska 56, Kraków, tel. 12 267 75 64